God jävla jul, igår?

2009-12-25 @ 15:15:20
Haha om Johan mådde dåligt på julafton mådde jag och Arian dåligt på Juldagen ist, vi gick nämligen ut och gick på det ganska bra på självaste julafton, ganska festligt faktiskt, vi mötte alla möjliga nationaliteter, kollade på fulla thailändare som körde kickboxning i baren runt 4:a tiden, langade efterfest på 7 eleven fram tills (vad vi har fått höra) runt kl 6 på morgonen (Vi använder ingen klocka här, det e ju semester !) Men men imorse när man skulle försöka komma upp ur sängen va det riiiktigt svårt, arian spydde hela dagen och när vi runt 3 tiden orkade ta oss till stranden så va Arian mest bara där och vände, han va tvungen att gå hem igen, han e så vek! Själv körde jag på hårt, jag tog ett dopp och somnade sedan stenhårt i typ 3 timmar på stranden :P Ikväll blir det nog lugnare, får försöka va hemma vid 3 iafl :P
Hoppas ni har det kallt, slaskigt, regnigt och bara allmänt jävla jobbigt väder hemma :D //Jesper

Adolf Thaqi

Kommentarer

Postat av: Joel

Kallt - check! Regnigt - Check! Allmänt jävla jobbigt väder - Check! En otroligt full Gusten langar snefylla ala Frankrike - Check!



Kul att ni har roligt i alla fall!

2009-12-26 @ 03:09:27

Postat av: Maria din bästa vän

Alltså! Du borde dö din jävla jävel! säger jag bara! här ligger jag och emma och efterfestar med din spellista "back in the days... eller nått" Och bara hatar vädret ute, snöigt, slaskigt och rakt åt helvete! Nästa gång måste du fan ta med oss också! Hoppas du har det bra........ eller nä, egentligen inte :) Hihi

2009-12-26 @ 03:28:27

Postat av: Andrea

Saknar dig!

2009-12-26 @ 20:00:06
URL: http://larssonsandrea.blogg.se/

Postat av: hugo

jävlar, arian du e inte jätte söt asså ..

2009-12-29 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback