Hepåre

2009-12-20 @ 20:50:01
Nu har vissa delar av min fredag blivit berättade för mig och ju mer jag hör desto mindre vill jag veta vad jag gjorde.. Mitt minne slutar ungefär vid halv 12 efter 2 st 6or fish på hk, och efter det så har det gått utför, jag fick tydligen en hel del öl över mig av folk som jag hade skvätt öl på.. Kan ju också tillägga att det käns svårt gott att lämna sverige en månad nu, så när jag kommer hem är det förhoppningsvis ngn annan som har skämt ut sig :D

Men jag hoppas nu på att Johan och Krigarn iafl försöker hålla bloggen vid liv när jag inte är här :p

Ses nästa år Bitches!//Jesper

Kommentarer

Postat av: trogen läsare

jag hoppas verkligen att johan&viktor fortsätter skriva nu när du åker, annars blir jag sur!!

2009-12-21 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback