Tillbaka på heltid .. nästan

2009-12-17 @ 23:53:40
Ja har änna legat i koma den senaste tiden .. Riktigt dåligt men ska slänga iväg lite inlägg då o då :) Är faktist rätt trött nu o därför är de skönt o veta att jag nog kan somna utan några problem om nån timme medans Jesper, som förövrigt vaknade upp nu?, kommer sitta där fram till morgonen o slå ihjäl tid :D det gör mig allt lite gladare..
-
Något annat som gör en gladare är att man slipper dra till harrys imorrn o köa 1h för en öl :) Ist förflyttar jag pick o pack 20 meter mot hk i en liten personlig bojkottning.
-
Decembers asgarv har nog jonathan hur-man-nu-stavar-efternamnet frambringat när han på Haddocks i lördags spådde min framtid och i sina bittraste stunder påpekade han att jag tyvärr inte kommer ha några vänner kvar snart bara så ni alla vet :) Hoppas bara jag hinner ta avsked med alla :)
-
Någon failblogg har skapats har Johan Rothlind som på något vänster får för sig att utnämna sig själv o nån random människa till filosofer? Det jag undrar är följande: Glaset - Halvfullt eller halvtomt? För just nu anser ja att mitt glas är halvtomt :(
-
Känner mig grymt sofistikerad efter att ha tillbringat gårdagskvällen på Lorensbergsteatern.
-
Jag är jättenöjd med västtrafik :) Framförallt ifall ja har försovit mig eftersom jag förr iaf kunde hinna med min andra lektion men tack vare dom nya tiderna missar jag även andra :)
-
Andrea skrev ett fruktansvärt långt inlägg som jag tyvärr inte orkade läsa .. Dock uppskattas det att du skrev i dessa tuffa tider då Saab snart får ett definitivt besked om sin framtid :)
-
Snart är det jul och jag lovar er att jag ska följa traditionen iår igen :) En bild av Emil kommer läggas upp här under julafton troligtvis :) Ne nu har jag blivit ännu tröttare så hade tänkt se på John Damn Dorian med sällskap... Längtar förövrigt tills Hugo skapar sin tombolo för dom gamla damerna på torget :) Chao! //Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback