hej? :D

2010-01-02 @ 16:41:03
Tja HIHI. Idag snubblade jag över denhär underbara bloggen som jag knappt trodde existerade längre, men där hade jag ju fel. Verkar som Jesper har varit riktigt duktig och Johan har tillochmed slängt in ett inlägg nån gång ibland :O Storslaget! Jag tänkte bara säga att jag lever!.. Hoho.
-
Random skit:
- Jag sitter här å stör mig på min mini-gran som barrar ner hela skrivbordet, samt att jag inte orkar resa mig ur datastolen...
- Jag har Jespers keps, Anders borglunds halsduk, och douglas kavaj hemma hos mig.. Frågan är om dom själva vet att dom e här :P
- Jag vill se Avatar!.. På tal om Avatar så tycker jag dom timeade in Avatars (bandet) reklam på spotify väldigt bra såhär runt jul eftersom många kommer vela ha lite mysig julmusik på i bakgrunden när dom äter julmiddag med släkten och skit, snacka om stämmnings-sänkare när de helt plötsligt efter "White Christmas" kommer en kille som skriker allt vad han har ut i högtalarna.. :P
- Jag fyller år den 8:e, hihi.
---------------------------------
Orkar inte skriva mer.. Blääää. Pusshej / Viktoooowr :)
---------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=OsfwPsuVjOk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback