söndag va de ja

2009-12-27 @ 19:01:05
Jag skäms. Jag sitter här o skäms. Just nu spelas Robert Wells va-de-nu-för-nån-musik från tvn och i all desperation iom att jag inte vill slösa energi på att röra mig tänkte jag för en kort sekund ladda ner Diselråttor & Sjömansmöss men mitt förnuft satte stopp för det. Det regnar ute, Jesper har lämnat för tland, Krigarn för Stockholm och här sitter jag med Robert Wells på tvn. Kul.
-
Nåja snart är det nyår iaf så alla ni som i vanlig ordning brukar hitta på jättesuperduperbra löften som ni kommer hålla i all evighet enligt er själva kan börja förbereda er så ni iaf kan hålla er en vecka?
-
Förövrigt är det inte ofta man hör ordet "episk" i reklamsammanhang men nu har jag gjort det! I Göteborg spelas snart en episk hockeymatch mellan Frölunda och Färjestad enligt tv4. Tror ja hoppar de.
-
Jag har tröttnat på julmust nu som jag har smällt i mig konstant i en vecka nu. Längtar skarpt till Påskmusten nu ist! Det va allt jag hade att säga idag, take care! Chao! //Johan

Kommentarer

Postat av: Joel

Bittert inlägg! jag är också i stockholm :) Glöm inte att hämta ut ditt årskort

2009-12-28 @ 13:09:20

Postat av: Jesper

Hahahaha stackars lilla johan, du far val trosta dej med flaskan? forovrigt glomde du att namna att qwast e pa nagon o nagonstans i ingenstatns :P

2009-12-29 @ 08:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback