heeeeeeeelt sinnes!

2010-01-10 @ 16:23:02
Efter att ha tagit en snabb powernap i mitt rum gick jag ut för att käka lite mat.. Tänkte jag, men utanför min dörr ringlade det fram en orm på ca 1 meter.. Jag tar fram karlakarlen i mej och springer fort som fan till receptionen för att någon ska ta bort ormjäveln, och med mej kommer två thailändare som säger "nä nä inga problem, den är inte farlig" Vilket dom säger varje gång det är en orm inärheten, trots detta brukar dom slå ihjäl ormen, elda upp den, dela upp askan i 10 högar och gräva ner på olika ställen.. Man undrar ju lite hur farliga orm-jäveln egentligen är.-. Men men nu är den död iafl.. Längtar till koh chang nu, där har jag ännu inte träffat på några ormar..

//jesper

Kommentarer

Postat av: jenstad

HAHAHAHAHAHA! sådan fis du är jesper. en liten orm? nu får du väl ändå ta och ge dig.

2010-02-23 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback