hallonsmör på pizza

2010-01-02 @ 15:27:04
Nu e det ju så att jag inte var med er på nyårsafton så jag har typ ingen aning om vad ni har gjort, men jag gissar på att Krigarn har kämpoat till slutet och gått all in! MEN jag har hört från säkra källor att JOHAN NILSSON som vi alla trodde också skulle köra med flaggan i topp... Men!! Vet ni vad han gjorde?? Han satt på parmiddag med lisen,julia och samuel! Vad tycker vi om detta ?? Katastrof skulle jag vilja säga! Fan man blir ju sné på honom, verkar som toffelen har kommit tillbaka.. Hugo däremot körde middag, men inte vilken middag som helst utan en Man-middag (förutom ngn som hade med sig sin flickvänn) låter ju också trevligt :P
--
Själv firade jag nyår på ett grott-rave, och jag skojjar inte, 98% av folket på stranden va gråa halvtjocka engelsmän som faaaaan inte kan dansa, helt sjukt, ett helt land med gråa människor som dansar som dom gick på en ständig lsd tripp.. Galet, men vafan jag kämpade bäst jag kunde ändå, med blandat resultat, så jag ska nog fira om nyår igen bara för skojs skull :p
--
Har fått klagomål på att jag inte använder åäö på vissa inlägg, här och på facebook, och för er som inte riktigt förstått, i thailand är det inte trådlöst overallt och då får man sitta på internetcafé och här har dom inte åäö :) nu vet ni :P
--
//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback