inte slå, bara kasta bajs

2009-12-18 @ 00:11:40
Tror att ni alla har sett artiklarna om Ronald som gav en liten "vandal" en bitch slap, nu får han kritik och någon i atfonbladet har skrivit en artikel om hur han borde ha gjort;
"Vad skulle då Ronald ha gjort? Jag hade kastat bajs efter dem.
De hade aldrig kommit tillbaka.
Och hur lyder brottsrubriceringen för det? Egenmäktigt förfarande med avföring?
Nej, slå inte barn, inte ens när de beter sig som svin.
Kasta bajs på dem."
SERIÖST?!?!?!?!?! Exakt hur hade hon tänkt att det skulle gå till? Hmm nu kommer dom, ursäkta mig kan ni vänta lite, jag ska bara bajsa lite??? TARDS!!


Gott att se att Johan e tillbaka btw, men jag ska nog kunna somna ändå, är ju grundtrött och har inte sovit så jäävla mycket den senaste veckan :P men jag har lite frågor till ditt inlägg johan
  • Vad heter skruttens blogg?
  • Vad gjorde du på Lorensbergsteatern?
  • Vad e det för bild på Emil som du vill lägga upp?

Och sen vill jag avsluta med att SAMSUNG är en riktig jävla bögtelefon, kan mycket väl vara den sämsta mobilen någonsin!!

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback