Hugo du har rätt, arian e inte söt!

2009-12-30 @ 14:26:44
Mitt inlägg idag handlar om thai-massage, visst det e skit gott, efteråt... Men under tiden, man ska strippa ner sig till sina kallingar och sen kommer en 45 taggare som väger runt 100 pannor (jag vet att alla inte ser ut så men med min vanliga otur har jag bara fått grottmonstrena) sätter sig på dej for att gotta in dej i oljor och ta ÖVERALLT på dej, och jag skojjar inte dom är och pillar på gottepaketet ocksa, helt plötsligt ligger man där med tältpinnen redo i kallingarna, inte allt för kul kan man tycka, men inte bara det! När man är klar så har man på sej sa mkt olja så man skulle kunna titta sig i spegeln och tro att det e gunter som tittar tillbaks samtidigt som man luktar som ett stort jenka tuggummi..

annars, det e nyår imorgon, vilket för er betyder, dricka er fulla med enorma mängder for att overleva kylan vid 12 slaget nar man ska masa sig ut for att kolla/skjuta raketer, inte så kul kanske..
Medans Jag lallar runt halvfull på en strand med massa folk(som förovrigt skjuter fucking livsfarliga raketer ca 30 cm ifran mej) och har det aaaaaaaaaas gott !! Gott nytt år på er ! :D // Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback