Livsfarligt!

2010-01-09 @ 10:32:31
Jag har egentligen aldrig haft något problem med smådjur osv, så länge dom håller sig på ett visst avstånd, men det har dom inte gjort denna resan.. Koh Kood har ett väldigt bra djurliv.. Om man vill dö, men där har vi spenderat ca en vecka och djuröverfallen började redan första dagen när jag kom in på toa och såg en Gecko ödla som stirra på mig, och nu tänker ni "jaha, en liten ofarlig Gecko?" men den jävla ödlan va ca30 - 45 cm lång, men jag tänkte inte så mycket mer på det eftersom det trots allt bara va en gecko.. Men när jag sedan frågade personalen på hotellet om dom så blev personalen lite svajjiga, först kunde dom inte bita dej, sen kunde dom bita mej (hon hade riktigt svårt för att bestämma sig) så jag frågade kort och gott "är dom giftiga när dom bitts?" det fick jag inget svar på, men 4 thailändare gick upp och fångade ödlan och dödade den, så jag har mina misstankar.. Men samma kväll råkar jag spilla lite cola på golvet som jag torkade upp med en strumpa, när jag vaknade morgonen därpå hade jag ca 500 myror på golvet, så jag gick loss och tror att jkag dödade ca 100 myror innan jag kom på att "fan, jag kanske bara ska ta och slänga ut strumpan?" och tänka sig, det fungerade, dom levande myrorna försvann på 10 min :P Men nu kommer det värsta, jag och Arian va ute och brummade moppe en eftermiddag och där över vägen ligger en 2,5 meters jävla Svart Kobra! Och ormar är något jag alltid har hatat, helt sinnes vad rädd jag blev när den bara stälde sig upp mitt i vägen och tittade på mig.. Men nu är jag på Koh Mok istället och hoppas på att dom har mindre livsfarliga djur!



När den jäveln står framför dej är dufan inte kaxig haha!

//Jesper

Kommentarer

Postat av: Emma

Hahahahah fyfan va ackligt! Men spindeln m,aste val vart varst? Jag sag en as stor kackelacka typ 7 ganger 4 cm varsta ja har sett ghar som tur ar!

2010-01-20 @ 13:45:30
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback